Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nemusel být vůbec prezidentem. Ale Hrdým Čechům se protivilo mít první dámu Američanku. Pamatujete si to ještě? Já trpím myšlením prostého lidu. A zase volte podle toho, koho vám nadiktují média. Už když Klause zvolili , zvítězila  samolibá ješitnost a nekonečná sebeláska nad moudrostí a inteligencí. Nic dobrého jsem od něj nečekala. Dnes, po vypadnutí Okamury je to pro mne těžké někoho vybrat. Ale s českým myšlením nemáme šanci, protože skromnost ani nekomformnost se tu nenosí. Média nepodporují nestranné.  Buď tam bude nějaký vtipný dědula zcela neškodný nebo nějaký kariérista či tvrdá kariéristka. To by byl myslím Klaus rád. Vždy se ho zastávala a jde přesně v jeho stopách. A jak znám Čechy , tak právě tato ambiciózní dáma tam dosedne a já rezignuji úplně na vysvítávající novou naději která mírně začala probleskovat v dobách zatemňování. Až uvidím někoho zvracet, můžu zase říct "úplně s Vámi souhlasím. "Tento prostý lid dává moc těm, co se sami povyšují. Zakřiknutí alibisté, prostě tento prostý lid, byli a vždy budou největším nepřítelem pokroku  a inteligence. Ale mám Vás ráda, nemůžete za to. Nejste zlí. Jen hrozně naivní a manipulovaní médii. Jen se bojíte říct, co cítíte, bojíte se  že Váš názor není lepší než ten, který se právě nosí. Jen málo kdo řekne král je nahý. Jen blázen by to řekl.

0 0
možnosti
PV

Děkuji, cítím to přesně tak. Vydržte. Podle toho jak píšete, jste slušný a pracovitý člověk na správné straně. Tak jako mnoho propuštěných vězňů bude brzy zpět za své nové činy, tak věřím, že nenažraní tuneláři se nespokojí tím co už mají a dají vám další příležitost ....

1 0
možnosti
PV

Děkuji za váš příspěvek, je velmi fundovaný a shrnul vše, co nám leží na srdci. Nám, občanům, není lhostejné, co se tu děje a poctivé práce lidí pracující proti zločinu ve všech jeho formách si jistě vážíme. Je dobře, že tenhle pěkný článek pochází z jejich řad. Ještě jednou dík.

7 1
možnosti
DL

Sto procent souhlas, tohle by si měl tuneldědek přečíst.

4 0
možnosti
Foto

A tak se nás současný pan president zařadil do plejády našich presidentů, kteří ve výkonu funkce neobstáli.Tak že nám  zbývá zase jediný, který se může postavit se ctí před   soud dějin  a to  TGM.[>-]

2 1
možnosti
PV

Je to tak. A to jsem kdysi byl k TGM velmi kritický.

1 1
možnosti
ZV

Nejen pro policii je to "Pliv do ksichtu" (citace z jedné staré Landovy písně). I já na sobě cítím tenhle posměšný plivanec. A to jsem z té neoblíbené části naší společnosti, které je ostatními často podsouváno podvádění, podplácení, bezcitnost, sobectví a vůbec všechny nejhorší vlastnosti. Jsem podnikatel. Když jsem s tím před 20 lety začal, měl jsem holý zadek a často narážel na různé šizuňky a tuneláře. Měl jsem co dělat, abych si ubránil moje moje a aby mě neobrali o výsledky, které se přece jenom po dlouhotrvající dřině, trpělivosti a odříkání začaly dostavovat. Když už to po tak dlouhé době začalo vypadat, že se vzduch konečně začal pročišťovat - nejchytřejší zdrhli, hloupější nakradené prachy bezhlavě rozházeli a zkrachovali a zbylí šli po zásluze do basy, tak to tady máme znovu a od začátku. Nedělám si iluze, že až se tihle amnestovaní vrátí zpátky do podnikání, budou mít jiné způsoby, než tehdy. Zase se budu potýkat s lidmi, kteří mají kapsy plné nakradených bankovek a hlavy plné podrazů, podpořené zkušeností, že se jim nic nestalo, naopak že na tom vydělali, takže jejich způsob podnikání je nejlepší. Zase s ocitáme v divokých devadesátých letech.

13 1
možnosti
Foto

Doufejme, že ne. V 90 mělo informace jen málo lidí, nyní je to snad už lepší. Spíše se sbalí a odjedou než se začne vážně projednávat majetkové přiznání a zrušení anonymních akcií.

2 0
možnosti
JZ

J93a81n 98Z75e47m78a22n

3. 1. 2013 21:55

Není mi úplně jasné, proč policajti (autor článku rozhodně není jediný z

jejích řad - viz. např. Václav Láska na TN.cz) omílají tu samou manipulaci, že se poslední amnestie

vztahuje na zastavení trestních stíhání před vynesením pravomocného

rozsudku (kromě stíhání jasně protiprávně neúměrně dlouhých a to vesměs vinou policie a justice se na ně

jasně nevztahuje). Že by ten vtip, že policajti  buď umí psát, ale neumí

číst, nebo obráceně, byl dosud pravdivý?:-P Osobně bych dodal, že prezidentovu amnestii naopak považuji za diskriminační, neboť ty "šťastné" už konečně pravomocně odsouzené k výkonu trestu odnětí svobody amnestuje, zatímco dosud (i pro liknavost policie a justice) neukončená stíhání - podotýkám s mnohem větším podílem prvostíhaných než v případě už pravomocně odsouzených k výkonu trestu odnětí svobody - klidně dále mohou pokračovat třeba i oněch dalších 8 let. -A to i protože je vrcholně nepravděpodobné, že by nějaký prezident v dohledné době podobnou amnestii znovu udělil. To považuji ve výsledku za jdoucí přesně nejen proti deklarovanému účelu oné amnestie, ale za skutečné plivnutí do tváře skutečné spravedlnosti.

2 4
možnosti
FS

I když nesdílím názor, že většina policistů dělá svou práci na 100% tak váš názor chápu, i pro mě je nejhorší motivace, když vidím, že to co jsem udělal je zbytečné. Ovšem mnohem víc mě trápí, že teď bude venku běhat několik tisíc lidí a šance, že dojdu majetkové a nedej bůh zdravotní újmy bude nějakou dobu znatelně větší...

5 0
možnosti
Foto

Soucítím s Vámi! Kdyby takhle někdo shodil moji práci, uvažoval bych o změně zaměstnání, nebo odchodu do důchodu. Myslím, že je nutno změnit ústavu a nebo se aspoň modlit, aby se na Hrad nedostal podobný blbec, jako VK.

12 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1943x
Demokracii je nejen nutné bránit, ale také si uvědomovat její nedostatky a hranice. Naší morální povinností je její neustále vyvažování a ochrana proti těm, kteří ji chtějí pod falešnou záminkou její ochrany zničit.

Seznam rubrik